הזדמנות חד פעמית: כך תקנו דירה בבני ברק ותחסכו 300 אלף ש"ח

אתר קול חי No Comments on הזדמנות חד פעמית: כך תקנו דירה בבני ברק ותחסכו 300 אלף ש"ח

הטבת ענק בפרויקט 'רייסדור צפון בני ברק': הלוואה של מיליון ש"ח לדירת 4-5 חדרים בחיסכון של 300,000 ש"ח

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברת הנדל"ן רייסדור ממשיכה להיות קשובה לציבור לבוא לקראת רוכשי הדירות בתקופה זו, ובימים אלה יוצאת בהטבת ענק בפרויקט 'רייסדור  צפון בני ברק': החברה תממן לרוכשים משכנתא של מליון שקלים ל-20 שנה, בריבית חסרת תקדים של 2.99 וללא הצמדה למדד! מדובר למעשה במשכנתא מסובסדת, החוסכת לרוכשים כ-300,000 אלף ₪ מעלות החזרי המשכנתא דרך הבנק. 

המהלך של רייסדור נעשה בשיתוף 'בנק מזרחי טפחות' ומיועד לרוכשי דירות 4-5 חדרים בפרויקט רייסדור  צפון בני ברק. בנוסף, רוכשי הדירות נהנים מתנאי תשלום נוחים במיוחד – משלמים עכשיו רק 10% מהמחיר והיתרה בקבלת המפתח. מחיר זה כולל את כל העלויות הנוספות כמו המדד ושכר טרחת עו"ד. יחד עם הלוואת מיליון השקלים בתנאים חסרי תקדים שמציעה החברה, מדובר בהזדמנות חד פעמית להגיע לדירת יוקרה בבני ברק. יצוין, כי נותר מלאי מצומצם של דירות למכירה בפרויקט זה. 

פרוייקט 'רייסדור בבני ברק' נבנה במיקום אידיאלי ושקט, שנהנה מכל היתרונות. המתחם ממוקם בין דרך אם המושבות, כביש מבצע קדש, נהר הירקון, על ציר מסילת הברזל ותחנת הרכבת בני ברק, וצפוי לכלול כ-3,000 יחידות מגורים לצד מתחמי תעסוקה ומסחר בשטח של 120 אלף מ"ר. הפרויקט צמוד לדרכי גישה ראשיות – ציר אם המושבות וכביש 4, במרחק הליכה מתחנת הרכבת. המשמעות – נגישות גבוהה במיוחד הן לתושבי העיר, והן לעובדים ומבקרים שמגיעים מכל אזור המרכז.

בניגוד לפרויקטים מרוחקים יותר בצפון העיר, אחד היתרונות של אזור רחוב הירקון בעיר הוא מיקומו הייחודי בתפר שבין השכונות הוותיקות של בני ברק הכוללות, בתי כנסת, ישיבות ושירותים קהילתיים, לצד בני ברק המתחדשת – אזור העסקים של העיר, הכולל משרדים, מסעדות ומרכזי מסחר ותעסוקה, דבר המעניק לדיירים אפשרות להנות מכל העולמות. בועה שקטה וירוקה בליבה של העיר הסואנת המשלבת חווית מגורים ופנאי ברמה הגבוהה ביותר.

פרויקט 'רייסדור בני ברק' כולל 4 בניינים בעלי 7 קומות , 114 יח"ד סה"כ בנות 3,4 ו-5 חדרים מרווחות ובתכנון אדריכלי מוקפד. בקומת הקרקע של המתחם יוקמו כ- 550 מ"ר של שטחי מסחר שישרתו את דיירי הפרויקט והסביבה. הבנייה בסיומה בשלבי גמר, ובקרוב ניתן יהיה לראות את החיפוי החיצוני ומעטפת הבניינים. 

גם בפרויקט זה רייסדור מביאה את הניסיון ועוצמת הבנייה כדי להבטיח את הסטנדרטים המוקפדים והגבוהים לחוויית מגורים מושלמת. דיירי הפרויקט ייהנו מפארק ירוק ורחב ידיים הצמוד אליו הכולל שלל פינות ושטחים ציבוריים למרגוע ושלווה.



0 תגובות